Wednesday, November 18, 2009

aku tak boleh lupa

Hari nie mcm bias buat kerja yg tertunggak dlm pukul 5.30 smlm. Tengahari tadi ada panggilan yang maklumkan aku Sha_ _nwa_ nak datang tengok tempat kerja baru (opis nie) n aku tolong guide dari telepon mcmane nak datang sini. Pukul 3.30 dalam hujan lebat dia dgn susila (exoffice mate aku) pastu, bila diaorg sampai lobi aku pun turun la g jumpe n sembang2 petang hukhukhuk. Tiba-tiba berderau darah aku, kaku kaki ku apabila diantara mereka berdua, ada seorang lagi yg memang aku kenal sgt. Mmg betul la itu orang nya. Aku pun terus batalkan niat untuk berbual panjang dengan susila. Aku terus bgtau kwan aku aku ada kerja, aku terus berlalu. Tak tahan hati aku tengok dia, sbb aku rasa nak marah+belasah+halau+maku hamun+jerit+nangis+dll huh!!!

No comments:

Post a Comment