Tuesday, November 17, 2009

HadiAH!!!

Hari ni aku terima HADIAH dari Mr. Bos. Korang pecaya tak??? Aku pun tak percaya aku layak terima hadiah hehehe “syukur alhamdullillah~” bisik hati ku.

Seingat aku ini kali kedua aku terima BUKU sebagai hadiah cuma type dia agak berbeza. “Kalau 12 tahun lepas aku terima buku dari seseorang yang aku tak mahu ingat orangnya dan tajuk novel yang dia hadiahkan pun aku tak ingat (sebb buku tu dah aku bg pada orang lain)”. Kali ini aku terima buku yang bercirikan bimbingan/motivasi kot. Hemmmm…. Aku ada lah jugak koleksi buku2 yang jenis2 nya macam nie. Tapi terus terang aku katakan aku gembira terima buku ini, samada sebagai rujukan @ mungkin guru untuk aku heheheh… ceritanya tunggu nyeh, bg aku baca dulu isi BUKU nie….

Apa pun time kaseh mr. Bos, ilmu ini akan saya bawa ke syurga insyaALLAH. Terus terang aku labelkan Mr. Bos nie guru aku sbb kadang2/ kebanyakannya aku rujuk kepada dia hehehe…OK kan?

No comments:

Post a Comment